Хорошівська громада
Хорошівський район, Житомирська область

Рада директорів для редакції

       1 березня 2018року на базі Хорошівської гімназії відбулася нарада директорів закладів освіти Хорошівської ОТГ, під час  якої було створено Радудиректорів  закладів освіти при відділі освіти Хорошівської селищної ради.

       У   першому засіданні Ради  взяли участь: начальник відділу освіти Хорошівської селищної ради Т.О. Шарненкова, методисти відділу освіти Гусєва О.І., Кос К.П.,  Войтюк Т.О., директори  закладів освіти Хорошівської селищної ради.

       На відкритті наради Т.О. Шарненкова привітала  усіх присутніх та наголосила, що організація роботи Ради директорів створена з метою підняття рівня  демократизації управління освітою, розробки засад регіональної освітньої політики, впровадження інноваційних методів управління, оновлення освітнього менеджменту, ширшого залучення педагогічної громадськості громади до вирішення нагальних проблем освіти, а також для оперативного вивчення та вирішення проблемних питань, які виникають у практиці роботи  закладів освіти.

       На першому зібранні директорів обрано голову,  заступників голови та секретаря Ради директорів закладів освіти. За результатами  відкритого голосування  головою було обрано Корнійчука Олександра Миколайовича, директора Хорошівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» №1; заступниками – Ананченко Наталію Василівну, директора Хорошівської гімназії та Федорович Тетяну Петрівну, директора Хорошівського ЦРД «Веселка»; секретарем – Ткачук Наталію Миколаївну, директора Хорошівського ЦДЮТ.

       На першому засіданні було обговорено та затверджено Положення про Раду директорів закладів освіти при відділі освіти Хорошівської селищної ради та намічено орієнтовний план роботи  на 2018 рік. Керівники надали пропозиції щодо подальшого функціонування закладів в умовах реформування освітньої галузі.

       Окрім запланованих робочих питань начальник відділу освіти детально роз’яснила  учасникам  наради  проблемні питання, які стосуються освітньої нормативно-правової бази, формування мережі опорних закладів освіти, забезпечення навчання дітей з особливими освітніми потребами, формування іміджу закладу освіти через співпрацю з органами місцевого самоврядування тощо.