A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Хорошівська громада
Житомирська область, Житомирський район

Перелік послуг

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                 рішенням Хорошівської селищної

                                                               ради 12.02.2021 № 116                                                                     

                                                                                                          ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг Хорошівської селищної ради»

1. Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування).

2.  Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування).

3. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа.

5. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування).

7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування).

8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування).

9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії  або ліквідатора (у тому числі громадського формування).

10. Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації.

11. Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації.

12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування).

13. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування).

15. Державна реєстрація фізичної особи – підприємця.

16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

19. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

20. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

21. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи.

22. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

23. Державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи.

24. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

25. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у структурному утворенні політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

26. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

27. Державна реєстрація статуту територіальної громади.

28. Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади.

         29. Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.

         30. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.

         31. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

32. Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання.

33. Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця).

34. Державна реєстрація народження.

35. Державна реєстрація шлюбу.

36. Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей.

37. Державна реєстрація зміни імені.     

38. Державна реєстрація смерті.

39. Внесення змін до актових записів цивільного стану.

40. Поновлення актових записів цивільного стану.

41. Аналювання актових записів цивільного стану.

42. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

43. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно.

44. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна.

45. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

46. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

47. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

48. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

49. Скасування рішення державного реєстратора.

50. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

51. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

52. Реєстрація місця проживання особи.

53. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи.

54. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

55. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання.

56. Реєстрація місця перебування особи.

57. Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої.

58. Довідка, що дитина не зареєстрована разом з одним з батьків.

 

 

59. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

60. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу.

61. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

62. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

63. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

64. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

65. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

66. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.     

67. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;

68. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

69. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р.

70. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території).

71.  Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).

72.  Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

73. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю).

74. Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

75. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

76. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

77. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

         78. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

         79. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.

80. Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження. 

81. Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

82. Видача експлуатаційного дозволу.

83. Установлення статусу, видача посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

84. Установлення статусу, видача посвідчення учасника війни.

85. Установлення статусу, видача посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни.

86. Установлення статусу, видача посвідчення ветерана праці.

87. Видача довідки (проставлення штампу) дитини війни.

88.  Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

89. Видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї замість втрачених, їх заміна у разі непридатності до використання або продовження терміну дії.           

90. Надання комплексної послуги “єМалятко”:

1) державна реєстрація народження та визначення походження дитини;

2) реєстрація місця проживання;

3) призначення допомоги при народженні дитини;

4) призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

5) внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;

6) реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

7) видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;

8) визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;

9) внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.

 

 

 

 

Секретар ради                                                                       Лариса ГОЛОВАЧ

 

   Перелік адміністративних послуг, які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг Хорошівської селищної ради»

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь