#ПрозорістьТаПідзвітність: Робоча група провела аналіз 21-ої публічної закупівлі суб’єктами господарювання

Дата: 13.02.2024 10:38
Кількість переглядів: 38

Робоча група «Прозорість та підзвітність», утворена при Житомирській обласній військовій адміністрації, на черговому засіданні розглянула публічні закупівлі  вартістю більше 5 млн грн, оголошені замовниками у Житомирській області.

Фото без опису

На аналіз було представлено 21 публічну закупівлю, що були оголошені суб’єктами господарювання у Житомирській області.

Зокрема, серед найбільших:

• Протягом січня 2024 року Комунальне некомерційне підприємство “Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського” Житомирської обласної ради оголосило 5 публічних закупівель загальною вартістю 32 млн грн щодо придбання різних фармацевтичних препаратів. Щодо кожної публічної закупівлі сформований окремий пакет технічних вимог та особливостей для кваліфікації майбутніх контрагентів.

• 25 січня 2024 року Станишівська сільська рада оголосила технічні вимоги та перелік документів для представлення контрагентами своїх тендерних пропозицій щодо будівництва (незавершеного) закладу загальної середньої освіти. Очікувана вартість становить 53 млн 268 тис грн. Можливість подати свою тендерну пропозицію охочим контрагентам доступна до 12 лютого включно.

• 18 січня 2024 року комунальне некомерційне підприємство “Андрушівська міська лікарня” Андрушівської міської ради оприлюднило публічну закупівлю щодо постачання переліку фармацевтичних засобів на суму 6 млн грн. 24 січня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій із опублікуванням протоколу на майданчику Prozorro. Надійшла одна пропозиція від ТОВ “СТМ-Фарм” на суму 5 млн 587 тис грн. Дослідивши надану тендерну пропозицію та пакет документів в її складі замовник дійшов висновку за доцільне укласти договір з ТОВ “СТМ-Фарм”. 30 січня 2024 року було опубліковано підписаний договір на поставку препаратів протягом року.

• 04 січня 2024 року відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради опублікував документацію публічної закупівлі щодо надання послуги з харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, інших категорій учнів у закладах загальної середньої освіти Ємільчинської селищної ради, очікуваною вартістю 7 млн 843 тис грн. Протоколом від 13.01.2024 року було розкрито тендерну документацію учасників та встановлено, що надійшла лише одна тендерна пропозиція від ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ». Проаналізувавши тендерну пропозицію та встановивши відповідність встановленим вимогам Замовник опублікував 15.01.2024 року намір про укладення договору з переможцем закупівлі, а 22.01.2024 року було підписано та оприлюднено договір про закупівлю послуг. Також наявна додаткова угода, щодо зменшення обсягів закупівлі, тож кінцевою вартістю є сума 7 млн 749 тис грн.

• Відповідні доручення дані керівникам робочих груп Бердичівської, Житомирської та Звягельської РВА щодо забезпечення всебічного аналізу доцільності, технічних та законодавчих аспектів зазначених закупівель.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь