Хорошівська селищна рада інформує

Дата: 29.10.2019 09:44
Кількість переглядів: 1324

      З 27.05.2019 р по 30.09.2019р. Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області проведено у плановому порядку державний фінансовий аудит та ревізію селищного бюджету та фінансово-господарської діяльності Хорошівської селищної ради за період з 01.01.2017 по 30.06.2019 року.

          Ревізією встановлено, що в порушення п.2 Постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 безпідставно, а саме без розпорядження селищного голови про встановлення надбавок нараховано та виплачено надбавку 45 працівникам Хорошівської селищної ради протягом 2018 року на суму 521,91 тис. грн., що разом з податками становить 647 тис. грн.

        Не дивлячись на те, що на вимогу ревізорів дане порушення було усунено до закінчення проведення ревізії, дане твердження ревізорів є спірним, оскільки селищним головою у 2017 році прийнято розпорядження про встановлення працівникам Хорошівської селищної ради надбавок на невизначений термін. Дане розпорядження не скасовувалося і було чинним на 2018 рік, хоча на думку ревізорів воно повинно дублюватись на початок кожного року (що не передбачено чинним законодавством).

         Дана точка зору ревізорів є безпідставною, оскільки пунктом 2 Постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 передбачено, що тільки в разі скасування надбавки або при зменшенні її розміру селищний голова приймає нове розпорядження.

        Щодо 80 тис.42 гривень недоотриманих від здачі в оренду нерухомого майна, кошти отримані відділом освіти та відділом сім'ї, дітей, молоді, спорту та соціального захисту населення при здачі майна в оренду 100 відсотків залишались для потреб орендодавців згідно їх кошторисів. Рішенням Хорошівської селищної ради передбачалося, що 50% повинні спрямовуватися до загального селищного бюджету. В дане рішення будуть внесені зміни на найближчій сесії. Кошти 100 відсотків залишатимуться на потреби орендодавців.

        Щодо завищення вартості та об’ємів виконаних будівельно - ремонтних робіт на загальну суму 96 тис. грн., в ході перевірки порушення усунено в повному обсязі, підприємствами завершено виконання робіт.

     В ході перевірки було вказано на необхідність проведення оптимізації навчальних закладів громади, а також вказано, що відсоткові ставки податку на нерухоме майно (житлове та не житлове) визначено на мінімальному рівні, що призводить до не наповнення місцевого бюджету.

        Але, підвищення ставки податку на нерухоме майно ляже тягарем на наших жителів. Оптимізація (закриття) шкіл не вирішить проблем фінансування освіти.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь